Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

O tom, jak jsem loni "oslavil" proti své vůli sv.Valentýna..

Pro mě je svátkem zamilovaných odjakživa první máj a ne svátek, který je spíš útokem na peněženky. A tak jsem si loni dělal ráno na sociální síti z toho svátku legraci, aniž bych tušil, že náhoda tomu bude chtít jinak.. 

Já vám jdu loni po chodníku, kolem mě nikdo, jen dál přede mnou paní, taková docela kulatá, alespoň 120 kg váhy a táhla vozík s nákupem. Nepíšu to proto, abych se jí posmíval, píšu to pro pochopení dalšího děje. Když ta paní byla ode mne už asi na 30 metrů, tak se najednou skácela na chodník, vozík se také rozplácl, a stejně i nákupní taška. Rychle jsem šel k ní nevěda, zda infarkt, či jen ztratila balanc. Přijdu k ní a ptám se zda zakopla, nebo je jí zle a mám zavolat lékaře a paní řekla, že neví. Vypadala trochu dezorientovaně, ale na štěstí se rychle vzpamatovala a řekla mi, že nejspíš zakopla. Pak se pokoušela vstát. Podal jsem ji na pomoc jednu ruku, nešlo to. Tak pak i druhou ruku a ač jsem jí pomáhal ze všech sil, tak se ji nedařilo vstát. Paní už s tím špatným vstáváním asi měla své zkušenosti (ono zvednout 120 kg je kumšt) a tak mi řekla, že takhle nevstane, že ji musím pevně obejmout a tak ji zvednout.

Přátelé, tímto bych chtěl poděkovat svému poslednímu zaměstnavateli před odchodem do důchodu, že jsem jsem mohl u něj ve skladě posilovat několik roků zvedáním těžších věci.

Objal jsem tu nešťastnou paní, jak nejpevněji to šlo a jal se jí zvedat a jen jsem prosil ty na vrchu ať z toho nemám kýlu a podaří se mi to.. Přátelé opravdu nevím, kde se v mém starém těle našlo tolik síly, ale stalo se zdánlivě nemožné a já nakonec tu paní zvedl na nohy. To už z okolí mé "valentýnské" počínání pozorovalo několik zvědavých lidí a raději jsem ani nechtěl domyslet, co si o tom myslí a doufal jsem, že nezahouká policejní siréna..

Zdálo se, že paní je v pořádku, nic nebylo zlomeného, jen ji uletělo kolečko od vozíku. Poděkovala mi a řekla, že si raději zavolá taxíka, což jsem ji schválil a ironicky mi blesklo hlavou, jak se ten taxikář nadře, než ji z auta u jejího domu vytáhne. 
Tak přátelé, takové "valentýnké" objímání mně dopřál osud, asi proto, že jsem si ráno z toho dělal srandičky.

Autor: Přemysl Čech | čtvrtek 14.2.2019 13:54 | karma článku: 15,95 | přečteno: 323x
  • Další články autora

Přemysl Čech

O víře.

Všichni lidé mají nějakou svou víru, prostě v něco věří.. Někdo věří v Boha a jiný věří, že neexistuje. Prostě vše, co nemůžeme racionálně dokázat se stává pouhou vírou.

1.2.2024 v 11:46 | Karma: 6,08 | Přečteno: 126x | Diskuse| Osobní

Přemysl Čech

O vypočítání osudu.

Znáte to, otevřete časopisy, noviny a často i ty seriózní a vykoukne na vás horoskop. Moc nechápu proč. Vždyť logicky vzato tyto horoskopy mají stejnou vypovídací hodnotu, jako kdyby si je vymyslel sám čtenář.

14.12.2023 v 11:58 | Karma: 7,31 | Přečteno: 136x | Diskuse| Ostatní

Přemysl Čech

O kapacitě naší planety.

Na tomto světě jsou myslím jen tři "objekty" u kterých není možné změřit jejich kapacitu. Tím prvním je vesmír, tím druhým mozek a tím třetím naše zeměkoule..

24.11.2023 v 12:22 | Karma: 6,88 | Přečteno: 175x | Diskuse| Osobní

Přemysl Čech

O genetické manipulaci plodin.

Příroda po celou dobu své existence vytvářela tolerantní rostliny vůči prostředí ve kterém se nacházely.

12.10.2023 v 12:02 | Karma: 11,03 | Přečteno: 240x | Diskuse| Životní prostředí a ekologie

Přemysl Čech

O vitamínech a tom ostatním.

Vitamíny jsou důležitá součást našeho života a přesto proti sobě vedou nekonečný boj. A ne tak, že by C vitamin bojoval třeba s B komplexem.

18.6.2023 v 23:03 | Karma: 9,70 | Přečteno: 172x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Ženu soudí za sex se psem i zneužívání syna a vnuka. Byla to terapie, hájí se

15. dubna 2024  12:28,  aktualizováno  13:33

U Krajského soudu v Ústí nad Labem začalo projednávání případu dlouhodobého sexuálního zneužívání,...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Za napadení na koupališti v Dubí dostali tři muži až čtyřleté vězení

23. dubna 2024  10:45,  aktualizováno  11:41

Okresní soud v Teplicích poslal do vězení tři ze šesti obžalovaných v případu napadení mladíka na...

V Letech otevřeli památník holokaustu Romů a Sintů. Za války tam stál koncentrák

23. dubna 2024  9:59,  aktualizováno  11:30

Muzeum romské kultury otevřelo dnes Památník holokaustu Romů a Sintů v Čechách v Letech na Písecku....

Kolegu lídra kandidátky AfD zadrželi, dával Číně informace z europarlamentu

23. dubna 2024  8:38,  aktualizováno  11:30

Německá policie zadržela v noci v Drážďanech spolupracovníka Maximiliana Kraha, lídra kandidátky...

Wagnerovec po návratu z fronty rozřezal ženu, kufr s ostatky vyhodil z okna

23. dubna 2024  11:26

Rusko se v souvislosti s návratem vojáků z ukrajinského bojiště potýká s narůstající kriminalitou....

  • Počet článků 398
  • Celková karma 6,08
  • Průměrná čtenost 1414x
Snažím se žít podle svého motta:
"Je lepší jít za sluncem, než za svým stínem."