Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LH

Dobrý večer Georgi, já to myslela vážně, už hrozně dlouho jsem se nebyla jen tak projít, prostě není čas, a tyhle krásný fotky mi tak nějak připomněly jak jsem pořád ve fofru, vůbec jsem to nemyslela zle...a navíc jsem Vám složila báseň, tak buďte hodnej než složím další....:)

1 0
možnosti
Foto

To sou celý voni , ti čehůni...:-/No nic, a Brno, to je ta vesnice, než dojedu do Prešpurku?;-)

2 0
možnosti
LH

Pěkně jste nám tu Prahu zdokumentoval...aj kostélik tam majů...no nic dobré no...fakt pěkný fotky, kurňa to musí dovalit moravák abych toto viděla....no nemám čas no :))...

2 0
možnosti
KC

Povedené fotografie, o vztahu Pražanů k Moravě a obráceně raději pomlčím, znalci poměrů v Česku vědí, proč

4 0
možnosti
  • Počet článků 399
  • Celková karma 34,79
  • Průměrná čtenost 1411x
Snažím se žít podle svého motta:
"Je lepší jít za sluncem, než za svým stínem."