Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JT

Řekla bych, že tak úplně nevíte, co vlastně chcete napsat.

3 2
možnosti
Foto

Kdo nechce pochopit prostě nepochopí..

1 0
možnosti
Foto

Přemku, tady je vidět jak je vše propletené. Já na toho anděla chvilku koukal a jak začli vo tý police vypnul jsem to. Já tak nějak nemám rád, když se umělci pouštěj do politiky a to bez ohledu na strany polarity. Jako řekli svůj názor, to jim neberu. Vadí mi, že jim je vyhrožováno. A z pohledu umění? Jako že zrovna Koler, Dusilová či Farna jsou fakt ti nejlepší? No já teda nevím, ale pro mě ne.

5 0
možnosti
Foto

Já na tom nejvíc nechápu to, že oni pořád ještě nepochopili, že takovými projevy podporují ty, proti komu si myslí, že bojují.. A prostě se nejsou schopni poučit.. Jinak je to jejich věc samo sebou. Hudební scénu jsem sledoval ještě v dobách, kdy jsem psal texty k písním, teď už moc ne..

2 0
možnosti
Foto

Prezident Zeman racionálně zvolený? V jste opravdu komik. ;-D

3 2
možnosti
Foto

Součet halsů je vždycky racionální.. Nebo si myslíte něco jiného? ;-D

3 0
možnosti
RE

Protože jsou lidi z těch celebrit a televize uplně ,,na větvi." Ale přejme jim to:-) Mě zajímají jen písničky- dají se poslouchat/nedají se poslouchat.

4 0
možnosti
Foto

Smutná ironie se stabilními prvky reality již z doby prezidentsky předvolební :)

4 0
možnosti
MK

Kdo je to Koller a Dusilová? Ptám se, protože to nechci vyhledávat na internetu

6 0
možnosti
SN
Foto

Asi jsem trochu mimo, ale stalo se něco mimořádného?

1 0
možnosti
Foto

To je tedy "nádherný" výklad vývoje a reality.

Ale proč by to mělo být překvapením?

Tady si kdokoliv kecá cokoliv bez ohledu na realitu a kritizuje ho za to opět jakýkoliv Všeználek bez ohledu na to co plácá. :-)

4 1
možnosti
  • Počet článků 398
  • Celková karma 6,08
  • Průměrná čtenost 1414x
Snažím se žít podle svého motta:
"Je lepší jít za sluncem, než za svým stínem."