Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dost mě mrazí z toho, jak černošský hoch z plakátu pravil, že Praha je mezinárodní město. Pro mě je to zatím pořád hlavní město České republiky a doufám, že tomu tak ještě dlouho bude!

0 0
možnosti
JK

MARIAN.KECHLIBAR -

""Odpověď Lidlu v sobě zahrnuje dvě myšlenky, které jsou dost odlišné. První půlka odpovědi je ta nekontroverzní. Máme zákazníky všech barev pleti, chceme jim vyjít vstříc. To je u obchodních řetězců normální, že se snaží maximalizovat svůj podíl na trhu.

Zato ta druhá, ta problémová je. Aspoň z mého hlediska. Podívejme se na ni ještě jednou.

„Čím více ze světa totiž poznáte, tím větší toleranci vůči jiným máte. Proto jsou naši modelové ze všech koutů světa.“

Lidl tedy chce prostřednictvím svých reklamních materiálů nejen prodávat své produkty, ale zároveň vštěpovat svým zákazníkům určitý názor.

Toto je velmi německé chování. Moderní německý stát je s myšlenkou převýchovy lidí spojen více, než by se mi líbilo.""

Mi taky..

0 1
možnosti
JK

Píšete "Je to opravdu zvláštní, jak někteří lidé nedokáží odlišit realitu"

Vy nevnímáte, že ten leták byl takto účelově ?

Nejde o toho kluka, jde o ISLÁM !!! A o to, aby nám tu nikdo podprahově nevymýval mozky! Nevnucoval jakési pofiderní "multikulti evropské hodnoty".

My tady Islám odmítáme, se vším, co představuje. Do Evropy nepatří !

2 6
možnosti
JK

My vám to multikulti vnutíme, ať se vám to líbí nebo ne. I s Islámem..

1 2
možnosti
ID

Asi to nebude ani tak rasismus jako fakt, ze lide nemaji radi kdyz se jim cpe multikulturalismus do chrtanu. To by mohlo pochopit i desetilete dite.

6 4
možnosti
JP

J60a45n 89P61u13l65e86c

6. 1. 2017 23:35

A Japonec v čele vlastenecké strany nevadí ;-D;-D.

3 2
možnosti
JK

Japonci vyznávají islám a páchaj teroristické činy ?

2 3
možnosti
JC

Zase etnomasochismus...I když u vás je to vcelku pochopitelné, nejste žádný krasavec.

0 0
možnosti
Foto

černé hubené modelky nevadí nikomu už léta dobývají svět módy, nechápu ten rozruch když se objeví pěkný chlap-a to je oblečený;-D

co teprve kdyby předváděl spodní prádlo;-D;-D

nikdy jsem nevěřil a řečem že my Češi jsme rasisté ale co rozpoutá jeden blbý plakát-nechce se mi ani věřit8-o

6 3
možnosti
LP

Po přečtení Vašeho příspěvku jsem si uvědomil jednu věc. V katalozích a v reklamních letácích obchodů u nás mi vadí černoši i černošky (vadili by mi i arabové, asiaté apod.), ale v televizi mně to žíly netrhá. Beru to tak, že film byl natočený v USA a tam černoši žijí. Vnímám však negativně, že černochů je v amerických filmech výrazně více, než je jejich podíl v americké populaci. Letáky inzerují zboží, které chtějí prodat u nás a měli by odrážet situaci u nás. Skutečně mi to vadí, ale že bych kvůli tomu musel být vulgární, to tedy ne.

Ale něco do sebe Váš příspěvek má :-)

3 1
možnosti
Foto

Vidím to spíše jako reklamní úlet. Vzhledem k tomu, že v Čechách abys černocha pohledal, pak nechápu, proč bych se měl s takto cílenou reklamou ztotožnit a tu mikinu, která onomu pohublému mladíkovi tmavé pleti dozajista sluší, si jít koupit. Trochu to zavání Merkelovsko-protekcionistickým trendem dnešní doby.

4 8
možnosti
RS

Ten cernoch na letaku je jen reklamni flop. Nic vic. Dalsi reakce jsou jen, aby rec nestala.

0 2
možnosti
TH

Jak vite , ze je to flop?

0 1
možnosti
  • Počet článků 398
  • Celková karma 6,08
  • Průměrná čtenost 1414x
Snažím se žít podle svého motta:
"Je lepší jít za sluncem, než za svým stínem."