Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZV

Z94u91z62a22n61a 26V38a77s30s

29. 7. 2017 21:30

O dale p.Kotlebu som vedela a síce netuším, ako extrémizmom súvisí č.14, ale v neonazi symbolike je 88 kód pre HH ( heil...). Môj názor je ten, že Kotlebovci si mohli provokáciu v tomto smere odpustiť, ale súčasne mi zostáva rozum stáť, že sa rieši číslo a nie ochota darovať tým z ktorí potrebujú.

1 0
možnosti
ML

M85a81r49t39i68n 31L56a51c12o

29. 7. 2017 22:11

"14" - je symbol štrnástich slov: We must secure the existence of our people and a future for White Children.

V podstate ide o bielu verziu rasistického čern...pardon,afroamerického hnutia BLM (Black Lives Matter), ktoré sa ale oficiálne nazýva "aktivistické" hnutie.

Kotletovci sa celou kauzou len šikovne a zadarmo zviditeľnili. ;-)

2 0
možnosti
KB

Byl jste rychlejší. (Moje chyba, hrál jsem si s tím.) Snad jsem do věci vnesl i nějaké vlastní know-how.

1 0
možnosti
Foto

Asi jste jeden z mala kdo tyto informace nema. Ze je dotycny nacek vi kdw kdo. A na Slovensku zvlast. Dovoluji si ale pripomenout ze v pravnim state obvineni nic neznamena. Rozhoduje soud

2 1
možnosti
Foto

Kdo je Kotleba mám povědomí, tedy že je zvolený župan v BB kraje.. Co jsem ale opravdu nevěděl, tak že dával nějaký dar a že v tom daru byla nějaká číselná symbolika a to si myslím, že věděl málo kdo..

4 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS