Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Sledoval jsem. Bylo to fajné a pěkné. Jen čekal jsem, kdy s moderátorkou to sekneR^

6 0
možnosti
MV

Tak,tak,velmi výstižné,také jsem sledoval odvážné vystoupení p.Čunka

2 0
možnosti
Foto

Není možná také varianta že p. Čunek jednoduše lže? Nebo tato alternativa se do úvah nepřipouští?

4 7
možnosti
JP

Pane Flaška, dejte si kaviár(Ruský?), šampaňské, ulehněte a zas bude dobře.:-)

7 0
možnosti
SN

:-).......Souhlas! Čunek si to užil. Dva roky ho novináři vláčeli.....na jakémsi obvinění jeho sekretářky, zhrzené neopětovanou láskou. Dnes bychom řekli......sexuální harašení.....ale, z její strany. Ten si užil. Ale, jak vidíme, lidé mají svůj rozum!

TeĎ by se měli páni novináři pěkně panu Čunkovi omluvit. President má pravdu. Je to žumpa! R^R^R^

10 2
možnosti
Foto

Já zase soudím , že prezidenti jsou žumpa.

Blahoslaveno budiž zevšeobecňování , parádní disciplina MZ.:-)

6 4
možnosti
MB

Čunek je člověk, který hledá svou cestu na výsluní. Pak sdělí názor - nic víc, nic míň. V propletenci názorů a pohledů je platný pouze jeden - Ten, který vyřkne soud. Vše ostatní je balast. Já jenom poukazuji na evidentní posuv našeho vnímání ! Ostudná minulost agenta Bureše + jeho Mega giga střet zájmů = Je již bráno, jako Norma. Tedy, jako normální ! Toto, u Lidovce Čunka - mi přijde jako pozoruhodné ... :-)

4 1
možnosti

Taky jsem zíral,že se najde politik,který říká věci tak jak jsou,i proti proudu.Nakonec,voliči ve zlínském kraji to vědí už dlouho a proto má u nich takovou podporu.A díky jim ustál i pokus o jeho politickou likvidaci.

16 0
možnosti
Foto

Pamatuji se, jak pana Čunka grilovali za vyčištění centra Vsetína. A přitom to provedl velmk lidsky a efektivně.

14 0
možnosti

Viděl jsem to. Moderátorka, paní Wittovská, byla až agresívní, Pan Čunek to s přehledem ustál.R^. Voliči zvolení představitelé by se měli snažit sestavit vládu!!! a ne nesmyslně bojkotovat jednání.

13 2
možnosti

Však se snaží. Pokud ale někdo před volbami slíbil, že s Babišem nikdy, nemá teď s kým jednat.

4 0
možnosti
  • Počet článků 398
  • Celková karma 6,08
  • Průměrná čtenost 1414x
Snažím se žít podle svého motta:
"Je lepší jít za sluncem, než za svým stínem."