Přemysl Čech

O tom, že kdyby hloupost nadnášela..

19. 08. 2017 17:20:49
Opravdu nevím, co si myslet o "chytrých lidech" v ČSSD, kteří vymýšlí, nebo schvalují předvolební hesla. Hlavně to poslední je opravdu hodně "povedené" ..

Heslo, které jsem viděl poprvé na autě mě v první chvíli pobavilo.. Když jsem si přečetl ono - "Když bohatne země, musí bohatnout i lidé" a vedle toho veliká fotka pana poslance ČSSD Sedi Antonína, pak samosebou mě první napadlo, že bohatnout na bohaté zemi chce asi on.. Ono to nakonec tak vždycky je, že bohatnou hlavně politici a to i když zem spíš chudne.. Ale nějak jsem se tím dál nezabýval..

No a teď vidím ten stejný inzerát s panem Zaorálkem v novinách.. Tak už jen to, že za sloganem není tečka a je tam jeho jméno vyhlíží, že chce asi bohatnout on.. Ale budiž, já ho z toho nepodezřívám, ale v podstatě si o to politici ČSSD sami koledují, aby si to voliči domýšleli.

Ale tohle je spíš úsměvné, daleko horší je, že asi ČSSD chce nepřímo lidem naznačit ať bohatnou tím, že si budou půjčovat.. Co jiného nám asi politici sociální demokracie chtěli sdělit, když stát si už tolik roků půjčuje stále víc a víc na svůj provoz, že je stále víc zadlužený. Je snad podle politiků pod vedením pana Zaorálka zadlužování bohatnutím? To snad nemohou myslet ani trochu vážně, to je přímo na Nobelovu cenu za ekonomii od docenta Chocholouška..

Autor: Přemysl Čech | karma: 36.93 | přečteno: 1661 ×
Poslední články autora