Děkujeme za pochopení.
V89o92k77o93u59n 37V46l48a16d38i61m78i46r
Nakouk jsem na tu diskusi. Vetsinu tech hnusnch komentaru vyprodukovali chlapi. Kdyby tam mel LIDL Naomi Vampbell, jiste by ta diskuse probihala jinak.
V76o95k43o82u46n 92V88l52a58d44i65m29i82r
Sorry, Campbell, ne Vampbell.
E84v37a 50S12v95o28b33o91d10o51v81á
Odmítavé reakce lidí souvisejí s neustálou mediální masáží. Tyhle fotky jsem neviděla, letáky nečtu, ale je fakt, že poslední dva roky si v amerických filmech počítám "hodné" a "zlé" bělochy a černochy (Jsou v rovnováze? Je to korektní a přípustné? Zdalipak odpovídá procento černochů na špičkovém vědeckém pracovišti realitě?), ačkoli před dvaceti lety mě to ani nenapadlo.
M44a42r48i12e 52C84h55m36e57l20a74ř10o94v45á
Nechápu jak se někomu může líbit ta vychrtlina. Vypadá jak po měsíční hladovce. Kdyby tam dali toho černocha z koupelny byl by to určitě hezčí pohled.
Z20u20z37a85n46a 35B24e31n97d34o70v48á
Ten je až moc. Mám radši něco mezi :-) a sorry za mínus.
R29o62m57a62n 80E41n91d17e63r92s
Moc bych se divil, že by lidé kvůli tomu tak šíleli, jak nám všude podsouvají, spíš je jim to uplně buřt a mě taky
E74v48a 46H72a92s70n47í83k26o84v39á
Tohle je poslední dobou oblíbená činnost sluníček - souhlasný názor jednoho politika vydávat za názor národa a nesouhlasný názor pár lidiček vydávat za nálady ve společnosti, vůči nímž je třeba se vymezit. Vše mediálně.
Jenže pár stížností na facebooku z Čechů rasisty nedělá.
L98u11c94i71e 40G87r31e46g18o77r63o19v64á
...a pak si to přečte nějakej pisálek z Die Welt a česká "rostoucí hysterie" je na světě...
J91i78ř94í 39S42v17o87b81o26d44a
Možná byste měl i pravdu, problém je v tom, že způsob, jakým vedení Lidlu svůj reklamní leták obhajuje, se prostě nepovedl, a poněkud nahrává těm, kdo ho kvůli vyobrazenému modelu tmavé pleti kritizují, cituji: "A protože Lidl najdete také po celé Evropě, nevidíme rozdíly. Čím více ze světa totiž poznáte, tím větší toleranci vůči jiným máte. Proto jsou naši modelové ze všech koutů světa."
Jinými slovy, Lidl nám nechce jen prodat své zboží, chce nás učit toleranci, chce nás vychovávat a dokonce vyslovuje teorii, že poznáváním světa vzniká větší tolerance.
Mohli jen jednoduše poukázat na absurditu takové kritiky a jednoduše říci, že modely do svých letáků vybírají výhradně podle toho, jestli dobře vypadají. Jejich modelové jsou prostě ze všech koutů světa, protože Lidl prostě působí ve všech koutech světa. Tečka. Jenže to neudělali. Nechtěně na sebe prozradili to, co řada jejich zákazníků zpočátku jen vytušila.
Obávám se, že nejde o problém nějakého "českého rasismu", o tom svědčí popularita řady osobností ze všech koutů světa a všech barev pleti. Problém je v tom, že lidé jsou v současnosti hodně citliví k tomu, když je chce někdo v souvislosti s problematikou migrační krize a multikulturalismu vychovávat – nápadně či nenápadně.
Uznávám, že jde o nesrovnatelně menší problém, než jak se to prezentuje, ale je evidentní, že většina lidí to vnímá v širším kontextu měnícího se stavu společnosti v celé Evropě.
E87v49a 72H42a52s82n23í18k84o18v42á
No je fakt, že média nás nutí příliš násilně, abychom si zvykali na jiné rasy. S pohrůžkou ostrakizace občanů a už pomalu hrozí kriminalizace názorů.
J28a67n 85H32r91u19z55a
Možná je to jen levná reklama pro tento německý kvelb. Vždy se mezi 10 miliony lidí najde nějaký pomatenec, ale většině lidí je srdečně jedno jestli jejich tepláky z umělé hmoty v ceně 2 násobné jak u Vietnamců jsou navlečeny na negra nebo Číňana. Já se spíše ptám kdo, že se to chytl nějakých internetových keců? Že by už fungoval ten cenzorní úřad?
J98a85r39o64s83l53a93v 96N40á14p76r37s13t22e64k
někdo vytušil příležitost. A média po tom skočila jak slepice po flusu.
A22d54a97m 96M44i48k33u10l91á54š76e45k
Tohle je totiž důsledek právě onoho arogantního a vnucovaného multikulturalizmu, který lidi provokuje a jejich naštvanost se pak často "přelévá" na naprosté malichernosti a často ji pak odnášejí nevinní lidé. Sluníčka podněcují nenávist, protože lidem vnucují vítačské postoje a pohrdají vlastenci, což pak vyvolává tyhle nešťastné jevy. Kdyby se ten leták natiskl před deseti lety, žádná "aféra" by kolem toho nebyla, protože tehdy nám nikdo nevnucoval multikulti, migranty, genderizmus a politickou korektnost v tak zvrácené formě jako dnes. Čím agresivnější budou sluníčka, tím agresivnější bude mezirasová, mezináboženská a mezietnická nenávist, protože násilné nucení něčeho vyvolává odpor a nárůst právě opačného jevu.
J33a92r71o47s33l61a88v 95N86á79p13r94s78t44e22k
Já myslím, že i před deseti lety by na ten leták reagoval stejně malý počet jedinců stejně jako dnes. A vedení Lidlu by se tím nezabývalo, protože by to nestálo za řeč.
Smutné je, že dnes to někomu za řeč stojí.
J77a46r79o81s94l77a16v 23N86á34p56r70s31t98e92k
Jako pětapadesátiletý tlustý blonďák vás ujišťuji, že já na toho manekýna nežárlím.
A taky vás ujišťuji, že pokaždé, když leták (nejen) Lidlu vytáhnu ze schránky, málokdy se dostanu na stránku s oděvy, pánské tepláky mě nezajímají nikdy. Předpokládám, že svou dnešní kampaní Lidl dosáhl toho, že se o něm zdarma hovoří v médiích a ze mnozí občani, kteří k letáku přistupují stejně jako já, si jej protentokrát prohlédli o něco důkladněji.
- Počet článků 399
- Celková karma 34,42
- Průměrná čtenost 1411x
"Je lepší jít za sluncem, než za svým stínem."