Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Nakouk jsem na tu diskusi. Vetsinu tech hnusnch komentaru vyprodukovali chlapi. Kdyby tam mel LIDL Naomi Vampbell, jiste by ta diskuse probihala jinak.

10 0
možnosti
VV

Sorry, Campbell, ne Vampbell.

0 0
možnosti
ES

Odmítavé reakce lidí souvisejí s neustálou mediální masáží. Tyhle fotky jsem neviděla, letáky nečtu, ale je fakt, že poslední dva roky si v amerických filmech počítám "hodné" a "zlé" bělochy a černochy (Jsou v rovnováze? Je to korektní a přípustné? Zdalipak odpovídá procento černochů na špičkovém vědeckém pracovišti realitě?), ačkoli před dvaceti lety mě to ani nenapadlo.

14 4
možnosti
MC

Nechápu jak se někomu může líbit ta vychrtlina. Vypadá jak po měsíční hladovce. Kdyby tam dali toho černocha z koupelny byl by to určitě hezčí pohled. ;-)

2 2
možnosti
ZB

Ten je až moc. Mám radši něco mezi :-) a sorry za mínus.

0 0
možnosti
RE

Moc bych se divil, že by lidé kvůli tomu tak šíleli, jak nám všude podsouvají, spíš je jim to uplně buřt a mě taky:-)

16 1
možnosti
EH

Tohle je poslední dobou oblíbená činnost sluníček - souhlasný názor jednoho politika vydávat za názor národa a nesouhlasný názor pár lidiček vydávat za nálady ve společnosti, vůči nímž je třeba se vymezit. Vše mediálně.

Jenže pár stížností na facebooku z Čechů rasisty nedělá.

38 3
možnosti
LG

...a pak si to přečte nějakej pisálek z Die Welt a česká "rostoucí hysterie" je na světě...

16 0
možnosti
JS

Možná byste měl i pravdu, problém je v tom, že způsob, jakým vedení Lidlu svůj reklamní leták obhajuje, se prostě nepovedl, a poněkud nahrává těm, kdo ho kvůli vyobrazenému modelu tmavé pleti kritizují, cituji: "A protože Lidl najdete také po celé Evropě, nevidíme rozdíly. Čím více ze světa totiž poznáte, tím větší toleranci vůči jiným máte. Proto jsou naši modelové ze všech koutů světa."

Jinými slovy, Lidl nám nechce jen prodat své zboží, chce nás učit toleranci, chce nás vychovávat a dokonce vyslovuje teorii, že poznáváním světa vzniká větší tolerance.

Mohli jen jednoduše poukázat na absurditu takové kritiky a jednoduše říci, že modely do svých letáků vybírají výhradně podle toho, jestli dobře vypadají. Jejich modelové jsou prostě ze všech koutů světa, protože Lidl prostě působí ve všech koutech světa. Tečka. Jenže to neudělali. Nechtěně na sebe prozradili to, co řada jejich zákazníků zpočátku jen vytušila.

Obávám se, že nejde o problém nějakého "českého rasismu", o tom svědčí popularita řady osobností ze všech koutů světa a všech barev pleti. Problém je v tom, že lidé jsou v současnosti hodně citliví k tomu, když je chce někdo v souvislosti s problematikou migrační krize a multikulturalismu vychovávat – nápadně či nenápadně.

Uznávám, že jde o nesrovnatelně menší problém, než jak se to prezentuje, ale je evidentní, že většina lidí to vnímá v širším kontextu měnícího se stavu společnosti v celé Evropě.

41 4
možnosti
EH

No je fakt, že média nás nutí příliš násilně, abychom si zvykali na jiné rasy. S pohrůžkou ostrakizace občanů a už pomalu hrozí kriminalizace názorů.

20 4
možnosti
JH

J28a67n 85H32r91u19z55a

4. 1. 2017 15:03

Možná je to jen levná reklama pro tento německý kvelb. Vždy se mezi 10 miliony lidí najde nějaký pomatenec, ale většině lidí je srdečně jedno jestli jejich tepláky z umělé hmoty v ceně 2 násobné jak u Vietnamců jsou navlečeny na negra nebo Číňana. Já se spíše ptám kdo, že se to chytl nějakých internetových keců? Že by už fungoval ten cenzorní úřad?;-D

8 0
možnosti
JN

někdo vytušil příležitost. A média po tom skočila jak slepice po flusu.

6 0
možnosti
AM

Tohle je totiž důsledek právě onoho arogantního a vnucovaného multikulturalizmu, který lidi provokuje a jejich naštvanost se pak často "přelévá" na naprosté malichernosti a často ji pak odnášejí nevinní lidé. Sluníčka podněcují nenávist, protože lidem vnucují vítačské postoje a pohrdají vlastenci, což pak vyvolává tyhle nešťastné jevy. Kdyby se ten leták natiskl před deseti lety, žádná "aféra" by kolem toho nebyla, protože tehdy nám nikdo nevnucoval multikulti, migranty, genderizmus a politickou korektnost v tak zvrácené formě jako dnes. Čím agresivnější budou sluníčka, tím agresivnější bude mezirasová, mezináboženská a mezietnická nenávist, protože násilné nucení něčeho vyvolává odpor a nárůst právě opačného jevu.

40 2
možnosti
JN

Já myslím, že i před deseti lety by na ten leták reagoval stejně malý počet jedinců stejně jako dnes. A vedení Lidlu by se tím nezabývalo, protože by to nestálo za řeč.

Smutné je, že dnes to někomu za řeč stojí.

4 0
možnosti
JN

Jako pětapadesátiletý tlustý blonďák vás ujišťuji, že já na toho manekýna nežárlím.

A taky vás ujišťuji, že pokaždé, když leták (nejen) Lidlu vytáhnu ze schránky, málokdy se dostanu na stránku s oděvy, pánské tepláky mě nezajímají nikdy. Předpokládám, že svou dnešní kampaní Lidl dosáhl toho, že se o něm zdarma hovoří v médiích a ze mnozí občani, kteří k letáku přistupují stejně jako já, si jej protentokrát prohlédli o něco důkladněji.

19 1
možnosti
  • Počet článků 399
  • Celková karma 34,42
  • Průměrná čtenost 1411x
Snažím se žít podle svého motta:
"Je lepší jít za sluncem, než za svým stínem."