Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

Stačí jeho talent, udělat "16" chyb ve jménech ministrů při nástupu na Hradě!:-/

0 0
možnosti
Foto

Jájínek Paroubek měl v dobách své premiérské mise jednu nevšední vlastnost. Když se mu něco málo podařilo prosadit, byla to samozřejmě pouze jen jeho osobní zásluha. Ale když se mu dařit přestalo, mohli za to všichni ostatní kolem něj....!!

4 0
možnosti
Foto

No, no, nóóóóó..... Myslím, že Buldozera soudíte moc povrchně, vždyť přece vlastník takového sexy mozku nemůže dělat nic špatně. ;-D

Čtu tady, jak je Petra litována.... Podle mne si za to však může sama. Ten člověk už byl mediálně známý dlouhé roky a z častých vystoupení nebyl problém vytvořit si jeho profil. Buď byla láskou zaslepená nebo neschopná si ho "otaxovat". Pak se nabízejí ještě zištné důvody, ale to nám asi ona nepotvrdí, že. ;-)

1 0
možnosti
JN

J83i42ř15í 46N40o47s19e22k

21. 2. 2017 9:17

A nemyslíte si, že obě strany se ve vztahu vyvíjí? Někdy k lepšímu, někdy k horšímu, jindy se pouze odkope, shodí masku. Co platilo před deseti lety, dávno neplatí dnes.

Takže i já považoval paní Petru za komickou dutou hlavu. A změnil jsem na ni i na Paroubka názor, což je stejně v pořádku, jako když ho někdo nezmění.

0 0
možnosti
MS

To je přesně styl Paroubkova uvažování. Když se kdysi potřeboval obhájit, že nekrade, svolal tiskovku a před novináři odhalil všechny své legální příjmy a ztrapnil se přitom tak, že ta scéna byla svého času jednou z nejsledovanějších na YouTube. Ty zveřejněné dopisy jsou ze stejného soudku. Potřebuje se "vyvinit" ze své zásluhy na rozpadu vztahu (a nejspíš se i znovu zviditelnit), a tak neváhá svěřit bulváru intimní informace ze svého druhého zpackaného manželství. :-/

5 0
možnosti
DN

Paroubek ani Petra mně vůbec nezajímají a zveřejnění dopisů jde mimo mně. Je pravdou, že je to blbé vůči jejich dítěti, ale tato "fraška" bude mít na bulvární scéně velice krátké trvání a věřím, že v budoucnu to jejich dceři nijak neublíží. Politická mrtvola nikoho nezajímá. Nechme ať si to testosteronový Jyrka a zlatokutající Petra vyřídí sami.

2 0
možnosti
Foto

Autor je bohužel závislák na TV Nova, neb tam jen citovali z toho, co Paroubek zveřejnil na internetu, tudíž tuto stanici nekontaktoval. Autor je bulvárem pomýlen i v tom, že Paroubek o svém oblečení řekl "kdo z vás na to má". Ta věta zněla "kdo z vás to má", chybělo slůvko "NA". Ale co čekat od autora, který evidentně čerpá jen z bulváru. Tím se samozřejmě nechci Jyrky Buldozera zastávat, jen mě vadí, když si bloger nedokáže sehnat relevantní informace.

1 0
možnosti
MS

Nevím, co tím chcete dokazovat. Vždyť ta předložka "na" smysl jeho výroku nijak zvlášť nemění. Ten padl ve chvíli, kdy se Paroubek před novináři chlubil svým měsíčním příjmem a zakončil to trapné vystoupení otázkou: "Dámy a pánové, nechci se vás dotknout, ale kdo z vás to má?" :-)

2 0
možnosti
OP

A ten sexy mozek chce znovu do politiky ;-D

5 0
možnosti
DM

Původně jsem myslela, že jde o předvolební trik - zviditelnění zdarma, či možná i za peníze:-), soucit zajištěn. Blbé je, že je tam ta malá holčička...

5 0
možnosti
JM

Tak to dopadne, když se účetní z "RaJ" Prahy 1, stane předsedou vlády ČR.8-o

8 0
možnosti
SH

O rozchodu tohoto manželství jsem nevěděla, Blesk nesleduji! Po přečtení Vašeho blogu jsem si dopisy VIP manželů dohledala. Co na to říct? Vskutku ubohé. My, co máme nažito, jsme to měli čekat. Čekali. Navíc je mně to upřímně takříkajíc "šumák". Ale stejně, čim jsou pro nás tito lidé tak zajímaví, že si o nich čteme? Jimi samými to rozhodně nebude. Je to tedy námi?

7 0
možnosti
Foto

Blesk také nečtu a také je mi to z hlediska politika Paroubka šuma fuk, jen mi je líto toho dítěte, to za to nemůže a nemůže ani v tom nic udělat..

4 0
možnosti
  • Počet článků 398
  • Celková karma 6,08
  • Průměrná čtenost 1414x
Snažím se žít podle svého motta:
"Je lepší jít za sluncem, než za svým stínem."